Dešťovka II
Přehled námi nabízených služeb
Potřebujete poradit s návrhem systému? Nemáte čas hledat realizační firmu nebo se nechcete zabývat administrativou dotací Dešťovka?
Můžete využít některou z níže námi nabízených dodatkových služeb.
A. TECHNICKÁ PROHLÍDKA

Cena služby:
Platba probíhá předem bankovním převodem nebo hotově na místě. Cena za technickou prohlídku je 5 000 Kč s DPH.
V případě realizace systému naší firmou se Vám náklady na technickou prohlídku odečtou od celkových nákladů na realizaci.
Proč využít služby technika?
- Účelem technické prohlídky je poradit Vám s výběrem systému a ušetřit Váš čas a peníze s ohledem na maximální možné využítí dešťové vody.
- Technickou prohlídku domlouváme v případě žadatelů, kteří se svým záměrem dosáhnou na dotaci Dešťovka.
- Sami si můžete určit, kolik chcete do systému investovat. Teprve na základě technické prohlídky jsme schopni Vám vyčíslit celkové náklady na realizaci a podchytit možné problémy během realizace.
- Výstupem naší technické prohlídky je technická zpráva a cenová nabídka.
- V případě, že se ukáže, že jsou pro Vás podmínky dotace nevýhodné, navrhneme Vám jiné, ekonomičtější řešení.
- Nabízíme jak kompletní realizace na klíč, tak jen instalace nádrže nebo zajištění technika v den realizace. Vše dle Vašich preferencí.
- Technická prohlídka a výstup z ní nenahrazuje odborný posudek. Ten lze objednat zvlášť přímo na technické prohlídce nebo později na základě technické zprávy z prohlídky.
- Pozn.: Výstup z technické prohlídky nenahrazuje odborný posudek.
Co obdnáší technická prohlídka?
Součástí technické prohlídky je konzultace s technikem a návrh optimálního systému na dešťovku pro Váš objekt, příprava na případnou realizaci, zajištění podkladů pro zpracování odborného posudku technikem, technická zpráva a cenová nabídka vybraného systému.
B. REALIZACE SYSTÉMU NA KLÍČ

Cena služby:
Cena systému je závislá na typu varianty využití dešťové vody, o kterou chcete žádat, náklady na realizaci na klíč se běžně pohybují od 80 000 - 200 000 Kč s DPH. Přehled námi nabízených produktů najdete na stránce našeho e-shopu.
V případě realizace systému naší firmou se Vám náklady na technickou prohlídku odečtou od celkových nákladů na realizaci.
Platba za realizaci včetně materiálu probíhá následovně:
- 50 % z ceny za realizaci se platí zálohově fakturou po podpisu smlouvy o dílo (SoD).
- Zbylých 50 % z ceny za realizace se platí hotově na místě, případně nebo bankovním převodem na vystavenou fakturu v den předání díla.
Faktura za realizaci Vám bude započítaná do způsobilých výdajů a proplacena v rámci dotace.
Proč využít služby realizace na klíč?
- Na trhu už působíme dlouhodobě a máme znalosti z teorie i praxe.
- Celý proces dotací můžete řešit s jedinou firmou. Provedeme technickou prohlídku, zpracujeme Vám odborný posudek, zajistíme realizaci, případně i celou administraci. Jednotlivé úkony na sebe logicky navazují, minimalizují se tak problémy během realizace.
- O realizaci a dodávku se nemusíte starat. Zajistíme Vám kompletní servis od výkopů po zapojení nádrže.
- Díky realizaci na klíč se na fakturované položky vztahuje nižší, 15% sazba DPH.
Co obdnáší realizace na klíč?
Realizace na klíč navazuje na technickou prohlídku. Na technické prohlídce si s technikem proberete Vaše požadavky. Základem realizace na klíč je dovoz nádrže, výkop jámy, usazení a zapojení nádrže na již připravené svody, vybavení zvoleným příslušenstvém. Další práce jako je výkop a osazení kanalizačního potrubí pro dešťovou vodu, odvoz zeminy a další, je možné si předem dohodnout během technické prohlídky.
Pokud Vás zajímá realizace na klíč, můžete se podívat na naše reference.
C. DODÁNÍ SYSTÉMU

Cena služby:
Cena systému je závislá na typu varianty využití dešťové vody, o kterou chcete žádat. Přehled námi nabízených produktů najdete na stránce našeho e-shopu.
V případě dodávky systému v ceně nad 50 000 Kč s DPH naši firmou Vám nabízíme slevu na odborný posudek ve výši 20 %.
Platba za dodání systému:
- viz platební metody e-shopu (GoPay, platbou převodem na účet,...)
Faktura za nádrž a jednotlivé komponenty patří mezi uznatelný náklad, po předložení faktury Vám bude faktura započítaná do způsobilých výdajů.
Proč využít služby dodání systému?
- Nemusíte hledat další firmu, které Vám pomůže s výběrem systému. Na základě Vašich požadavků a odborného posudku Vám rádi doporučíme vhodné produkty.
- Návrh sytému s Vámi můžeme probrat během technické prohlídky, telefonicky či emailem.
Co obdnáší dodání systému?
Dodání systému nemusí navazovat na technickou prohlídku. Systém si můžete objednat i na stránkách našeho e-shopu. Objednávku Vám doručíme domů v předem dohodnutý termín. Dodání nádrže se pohybuje zpravidla v rozmezí 1-2 týdnů.
D. VYŘÍZENÍ DOTACE DEŠŤOVKA

D.1. ASISTENČNÍ SLUŽBA PODÁNÍ ŽÁDOSTI
Placená služba:
Cena za asistenční službu podání žádosti je 1 000 Kč s DPH.
- platba asistenční služby se provádí po jejím objednání
Proč využít služby asistenční služby podání žádosti?
- Ušetříme Vám čas a starosit, učit se novým věcem nemusí být totiž vždy příjemné.
- Pomůžeme Vám úspěšně podat žádost během 20 minut.
Co obdnáší vyřízení do schválení žádosti?
Pomůžeme Vám založit účet v portálu AIS, seznámíme Vás s prostředím portálu a s potřebnými dokumenty. Po úspěšném založení účtu si domluvíme telefonickou schůzku a provedeme Vás podáním žádosti krok za krokem. Veškeré kroky provádíte vy přes Váš účet.
Pozn.: Součástí asistenční služby není komunikace se SFŽP.
D.2. KOMPLETNÍ VYŘÍZENÍ ADMINISTRACE DO PROPLACENÍ DOTACE
Placená služba:
Cena za kompletní vyřízení administrace do proplacení dotací je 5 000 Kč s DPH.
- platba za odborný posudek a administraci se provádí po akceptaci žádosti na základě vystavené faktury
Proč využít služby vyřízení administrativy do akceptace žádosti?
- Ušetříme Vám čas a starosit. Nemusíte vyplňovat žádné formuláře a zjišťovat, co je potřeba doložit. Vše Vám nachystáme, aby bylo pro Vás doložení dokončení jednodušší.
- Nemusíte si lámat hlavu s uznatelnými náklady. Vaše faktury projdeme a nachystáme tak, aby proplacení nákladů proběhlo bez problémů.
- Nemusíte si hlídat termíny dodání potřebných dokumentů, tato zodpovědnost přechází na nás.
Co obdnáší vyřízení do schválení žádosti?
Sesbíráme si od Vás potřebné informace k podání žádosti a po odsouhlasení správnosti odborného posudku Vám žádost podáme na SFŽP. Veškeré opravy a nedostatky vyřídíme. O akceptaci žádosti a dalším postupu Vás informujeme. Pak je jen na Vás, kdy nám doložíte potřebné faktury, abychom mohli dokončit proplacení dotací na Váš účet.
Pozn.: Součástí vyřízení administrace není komunikace s Vašim provozovatelem kanalizací ani zajištění potřebných smluv. Pokud ale nastane někde zádrhel, ozvěte se nám, rádi Vám pomůžeme se pohnout dál.
V případě, že si s něčím nevíte rady, kontaktujte nás telefonicky na telefonním čísle (+420) 608 987 733
nebo emailem destovka@trigy.cz